THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, April 15, 2011

My Beloved Sleeping Partner...

Ok..sekarang sy nk bercerita ttg my sleeping partner yg sy sgt syg...last month, 4 hari sy spent time ngn dia....i really2 enjoy the moment...ckp ja nk p mna...mesti dia akn bawak...even nk p interview pon dia hntar n amik...jasamu akan ku kenang...hahaha

mcm2 activity kami berdua buat sepanjang 4 hari tu...sembang ttg perasaan, future n ngumpat owg smpai ke pagi...lepak kt opis dia...karok kt alamanda ngn kwn2 dia yg sgt2 la happening orangnya....jln2 pusing kl ngn putarjaya smbil bercerita ttg ketidakpuasan hati masing2....n byk lg...

dia adalah antara kwn yg paling rapat dgn sy...kami selalu berkongsi cerita, rahsia, perasaan sedih, hepy, xpuas hati...dan termasuklah MENGUMPAT...

dia antara kwn yg paling memahami situasi sy...tau cerita sy...klo sy ada msalah, dia sentiasa ada utk tolong...walaupon tolong DENGAR...hahaha...
bestnya klo dpt keja kt kl...hahaha...leh lepak ngn dia n kawan2 yg lain...kami dah ada plan...baik punya plan....hahaaha....

seriously, dia sgt memahami saya...apa yg saya nak...apa yg saya rasa....

kepada SALMIYATI, i love u damn much...hg mmg seorang kawan yg memahami aku...n i miss the moment we spent our time together...

psss: doakan semoga aku cepat2 dpt keja kt sana...nnt hg ada kwn, n aku pon ada kwn

4 comments:

salmiyati raus said...

Dalam hidup nie,kite jumpa ramai org, tapi susah nak jumpa org yg boleh dipercayai. hang adalah org yg aku sgt2 percaya n syg,, my ever best friend. hope sgt u'll stay around to let us spending all the time together. Aku yg hg gak!!!!!!!

Maz Mazid Mazidah said...

hahahaah..i hope so...hahahaha...mmg la aku manusia yg bole dipercayai...terutamanya bab2 nk sebarkan berita yg x btol..hahaha

salmiyati raus said...

hg mmg dah di kenali dg ratu gosip k.. hahaha..miss propa...

Maz Mazid Mazidah said...

hahahaha...kn2...cepat2 la dpt keja dekat2...jgn plak aku keja dekat nnt, hg plak nk kawen kn...hahaha