THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, March 3, 2011

CEritera Cinta....

lepas hampir seminggu kejadian tu, dia dah mula merayu utk saya kembali dlm hidup dia...
saya sengaja ingatkan dia, apa yg telah saya buat utk dia n apa yg saya telah beri...bkn niat di hati utk MENGUNGKIT, tp saya nk dia sedar...sedar yg betapa ruginya jika dia menSIA-siakan saya...

Lepas apa yg dah jadi, mampu kah saya balik ke pangkuan dia....???
YEs, saya pernah make the same mistake....& dia maafkan saya....
TAPI saya dah ckp, dri dulu lg, hati saya x semulia hati dia yang sanggup maafkan kesalahan besar...
hati saya masih TERLUKA dengan apa yg saya nampak....
saya akui, saya masih sayangkan dia...TAPI x semestinya saya akn maafkan dia & kembali ke pangkuan dia...
jauh di sudut hati saya, saya mengharapkan akan wujud lelaki lain yg more better than him....
yang sudi menjadikan saya permaisuri di hatinya dan sudi menerima saya seadanya....

BUT, kalau Allah dah tentukan AS itu jodoh saya, saya akn terima...but it takes time for me utk merawat hati yg luka...mungkin suatu hari nanti, saya dpt maafkan apa yg berlaku...TAPI saya xkan dpt lupakan apa yg saya nmpak....

psss:  saya masih single....

0 comments: