THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 25, 2011

Menggunakan serta dipergunakan...

talk about "MENGGUNAKAN @ DIPERGUNAKAN", saya pasti ramai manusia di bumi ini pernah terjebak dlm isu ni kn...some menggunakan...@ some dipergunakan...
Tp kes saya sekarang, saya menggunakan dan jugak dipergunakan...hahaha...bkn sbb terpaksa...but atas kerelaan saya sendiri...GUNA in term of what..???biarlah rahsia...nk kata saya xkesah bila dipergunakan, mmg xkesah pon...sbb at the same time, saya jugak menggunakan orang tersebut...cuma bezanya, saya ni bkn lah jenis kacang lupakan kulit...lepas saya guna, saya xakan lupa bahawa dia pernah saya gunakan...
Masalah sekarang ialah, owg yg menggunakan saya (pada masa yg sama,dipergunakan oleh saya) ni jenis lupa plak yang dia dah gunakan saya...saya ok aja...xkesah sbb saya mmg tiada apa2 perasaan dengan MEREKA yg digunakan dan menggunakan...
Yg saya kesah ialah, cakaplah dengan cara yg elok ye yg awak tu nk stop gunakan saya & xnak saya gunakan awak lg...jgn wat xtau aja ye...hargai lah apa yg awak tu pernah gunakan tu ye...jangan lah buang barang yg awak gunakan tu mcm awak buang sampah ye...


psss:  cik majidah bukan sampah masyarakat ye....sekian

0 comments: